Tuesday, May 5, 2009

kenangan breputik kembali



hei sephia
malam ini ku takkan datang
mencoba tuk berpaling sayang dari cintamu
hei sephia
malam ini ku takkan pulang

serious lagu ni mengingatkan cinta2 monyet time sekolah-sekolah dolu2.
lagu ni la jugak menjadi lagu frust menonggeng aku masa tido ke jaga ke.
dulu nk tgk video clip dia mana la tau nk cari celah mana.nk xnk kene beli 
album.dah la mahal.nama pun student.

simpan duit budget2 nk guna untukg dating je.takut sgt nk guna duit belanja 
utk makan.kalau dulu mak suh bwk bekal kalau bole xnk bwk sbb malu.bila 
dah ada pakwe ni nk xnk bwk je la gara2 nk simpan duit belanja utk dating.
si dia pun x kurangnya.tumpang sekaki makan bekal yg aku bwk.romantik 
jugak share bekal makan dekat tangga.

naik bus sama2 lah kegemaran aku.dia akan jaga tempat duduk untuk aku 
kalau aku lambat keluar kelas.dulu bercinta bukan dasar suka je tp sebab 
belajar juga.xmain la nk tgk wayang ke apa ke.aku suka dia sbb dia ketua 
pengawas.dia x mcm budak lain.sikap dia yg gentle buat aku lg terpikat.
plus dia jenis yg cool.mmg cair la aku tgk dia.haha

tp apakan daya.tamat je sekolah rendah tiada jodoh bagi kami.
aku terpaksa pindah meniggalkan dia.wtv happens kau lah kawan yg baik dan teman yg memahami syg.


3 comments:

  1. haha..imbas kenangan kah??

    "sejarah mungkin berulang"
    bahahah!!!

    ReplyDelete
  2. haha serious rindu dowh.ah kau dah melalak lagu tu kat rs dah sedap haha

    ReplyDelete