Friday, February 13, 2009

nak sgt mkn kasut

gila bosan habis class awal plus xde class lps tu.lepak la dgn cik put,anis, dan cik embun.
mmg xde idea nk buat ape dah ni.then tiba2 teringat nk cari new york times.bercadang la nk ke klcc.
serious excited nk pegi.aku dgn baju kurung dan kasut bertumit tinggi dgn sedihnya ke klcc.tp apa salahnya
nama pun hari jumaat.sunat kot.dlm kete mmg ngantuk gila.tp bkn aku yang tido.cik put yg lebih2 nk tido.
dlm kete aku berasmara dana dgn cik put kt belakang.best siot.smpi je klcc aku rasa mcm dah berabad x turun ke bangunan tinggi tuh.rindu pula.msk je klcc bende pelik jadi

cik embun:wei apsl sume pandang kau pelik je

empunya cerita:mana la aku tau.xkn la sebab aku pakai baju kurung.(dalm hati b*** je pandang)

cik embun:ada x kene ke dgn kau.aku tgk ok je

empunya cerita:entah.nk sgt kot mkn kasut aku(si**)

salah ke pakai baju kurung nk pegi klcc.baju rasmi kot.ke malaysia dah jd mcm negara barat smpi xknl baju kebangsaan sendiri.ish2.sedih2.
act aku terserampak dgn kwn aku yg muda setahun dr aku.bekerja di situ.aku mls nk tegur sbb dia tgh keje kot.
so balik je dia pun ym aku

gila kuasa:bla sombong gila td

empunya cerita:kau kan tgh keje.xkn nk kacau kot.ish

gila kuasa:ala mcm la x bole tagur kejap je kan.haha jauh merantau

empunya cerita:nnt2 la aku tegur ok.ala xnk nak menetap je dkt s.alam.xberkembang la weih

gila kuasa:ala kt s.alam lg best kot

hilang...act mls nk teruskan ym dgn dia.haha sorry la babe.

act perjalanan hari ni sgt best plus dgn kwn2 yg gila habis haha

No comments:

Post a Comment